Hirsthals - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Irene Zuethof - WaarBenJij.nu Hirsthals - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Irene Zuethof - WaarBenJij.nu

Hirsthals

Blijf op de hoogte en volg Irene

01 Januari 1970 | Denemarken, Hirtshals

Gisteren tegen tien uur vertrokken uit Zutphen. De planning was dat het ongeveer 8 uur rijden zou zijn, dus dan zouden we mooi op tijd over zijn. Die goede hoop was tegen half zes wel vervlogen. Duitsland bleek iets minder lekker doorrijden dan we verwacht hadden. De ene baustelle na de andere, en van stau naar stau. Om half zeven waren 50 km in Denemarken, met nog 250 km te gaan. Eerst maar even wat gegeten en toen in rap tempo het laatste stuk afgelegd. Uiteindelijk nog mooi tegen kwart over negen op de camping aangekomen. Het weer was best goed, alleen stond er een enorme wind. De auto voor de tent gezet, wat een beetje hielp. Daarna naar de vuurtoren gelopen, en daar de nodige Pokemon gevangen. Het was er een drukte van belang. In de tv ruimte nog even wat wijn genuttigd en toen door naar onze klapperende tent.