Yellowstone en Grand Teton - Reisverslag uit Moose Wilson Road, Verenigde Staten van Irene Zuethof - WaarBenJij.nu Yellowstone en Grand Teton - Reisverslag uit Moose Wilson Road, Verenigde Staten van Irene Zuethof - WaarBenJij.nu

Yellowstone en Grand Teton

Blijf op de hoogte en volg Irene

05 September 2015 | Verenigde Staten, Moose Wilson Road

Gisteravond hingen er flinke buien rond Yellowstone. Flinke bliksemflitsen etc. Toen het dichterbij kwam, maar naar bed gegaan. We lagen net in de tent toen het leek alsof er een goederentrein onze kant op kwam, dat bleek een enorme windvlaag te zijn, die je echt aan hoorde komen. Toen vond ik het wat minder grappig worden en ben maar in de auto gaan zitten wachten totdat het droog en minder winderig was. Dat was na een half uur. Vanochtend om kwart over zes eruit gegaa, want we wilde een herkansing wat coyotes etc betreft, en er was een stuk weg waar veel wildlife te zien was. Dat zou best zo kunnen zijn geweest, ware het niet dat het extreem mistig was. Uiteindelijk maar doorgereden naar Grant Village, waar we die nacht zouden blijven. Kon de tent vast drogen en konden wij naar Grand Teton. Daar waren we tegen het middaguur en hier een rondje gereden op aanraden van een ranger. Het was mooi, de bergen etc, maar van sommige aanbevelingen hadden we meer verwacht. Maar gelukkig maakte een moose, een knaagdier, en een zeldzame hertensoort alles goed. We zijn naar de Hidden Falls gelopen, langs Jenny Lake, en daar was het een waar gekkenhuis. Geweldig al die mensen die foto's aan het maken zijn. Het is gewoon lachwekkend, want zo bijzonder was het nu ook weer niet. Met de boot weer terug gegaan, en inmiddels begint het weer wat om te slaan, wind, buien in aantocht. Wij zitten nu nog in Jackson Lodge, maar zo gaan wij terug naar Yellowstone. Daa kunnen we weer even douchen en wat eten, en als het weer het toelaat, fikkie stoken.