Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Irene Zuethof - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Irene Zuethof - WaarBenJij.nu

Seattle

Blijf op de hoogte en volg Irene

30 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Seattle

Vanochtend, nou ja, vannacht dekt meer de lading, waren we er al vroeg bij. Tegen 4 uur opgestaan omdat de slaap inmiddels wel op was. Het wachten was tot 6 uur, dan konden we ontbijten in het hostel. Ik moet zeggen dat dit prima geregeld was, eitjes, pannenkoeken, fruit, kortom genoeg te eten. Daarna even gewacht totdat het droog was, want de regen kwam nog met bakken de lucht uit. Tegen half acht maar eens gaan rondlopen, het was inmiddels droog en we zijn naar de Space Needle tower gelopen. Daar konden we om 8 uur met de eerste lift naar boven, voor net luttele bedrag van 20 dollar, maar ja, je moet wat. We hadden het al vrij vlot gezien daarboven, dus maar weer naar beneden gegaan. Vervolgens door gelopen naar de Rei, een mega grote outdoorwinkel, en ik heb me ingehouden, ik heb niet eens een jas gekocht. Ook de daaropvolgende outdoor zaken heb ik mezelf kunnen inhouden. Ook nog even naar Pike Market geweest, de grootste in zijn soort, waar je alle producten rechtstreeks van de leverancier kan kopen. Een drukte van belang, maar wel leuk om te zien. Nu heb ik zere voeten van het slenteren, en het is pas kwart voor 1, we moeten nog een halve dag. Eerst maar eens bijkomen en dan kijken wat ons middag programma gaat worden.

  • 02 September 2015 - 20:55

    Willy:

    Wat lees ik nu? Niets gekocht? Ben benieuwd waar je mee naar huiskomt over 3 weken want ik neem aan dat je het niet kan volhouden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Actief sinds 03 Nov. 2013
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 13159

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 25 September 2015

Noord West Amerika

26 November 2013 - 07 Januari 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: